f eVErything it's okEy!!: TANDA LELAKI SERIUS DLM PERCINTAAN...

Wednesday, 30 May 2012

TANDA LELAKI SERIUS DLM PERCINTAAN...

assalamualaikum...
haiii sumee..
skarang kiena nk share tntng cm na s0meone 2 btl2 syg kta.. pndek kta(x permainkn kta larh)


1. Kecantikan kta diketepikan. Keikhlasan yg diutamakan.
2. Apabila timbul orang ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat 
apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.
3. Si dia akan sentiasa menghantar mcj. Walaupun tidak dibalas. nie la tanda si dia
 sentiasa memikirkan kta
4. Si dia sanggup menitiskan air mata demi kekasihnya. (Bukan semua lelaki
 sanggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan.) 
mst  terharukan melihat seorang lelaki  menitiskan air mata demi kta. Itu
 membuktikan cintanya begitu kuat utk kta.
5. Sentiasa menghiburkan hati kta dikala kta sedih. Sentiasa bersungguh  
melakukan sesuatu untuk kta.
7. Jika sudah sayang, macam-macam yg kta fikir termasuklah bimbang akan kehilanganya. Begitu juga jika teman lelaki k0rg menyatakan dia selalu memikir dan risaukan kesudahan hubungan kamu. Ini bermakna dia selalu fikirkan mengenai hubungan kta dan bagaimana untuk menyelamatkannya dari berakhir begitu sahaja
11. Sekiranya lelaki sentiasa tanya soalan yang sama, “You masih sayang I?”, jangan anggap itu satu persoalan yang membosankan. Itu tandanya si dia tidak mahu kasih sayang kamu kepadanya menjadi luntur. Sebab itulah, kalimah tersebut sentiasa diulang-ulang agar kta tahu betapa si dia sentiasa mahu kamu ingat diri kamu sudah dimiliki olehnya.
12. Tidak suka kta memakai seksi kerana tidak suka kta diperhatikan lelaki lain walaupun berlengan pendek.
15. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.
16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya.
17. walaupun sudah putus dy msh berharap pd kta...
19. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya.
20. Dia tidak suka ada lelaki lain mendekati kekasihnya.
S0 HARGAILAH ORANG YANG SAYANG K0RANG!!!

9 comments:

Naziriah Jalaluddin said...

kalau lelaki tu xde tanda2 ni mksudnya dia tak serius ke? hihi

NUR SAKINAH said...

myb larr.. cbb ney slh satu tandanya..hehe
lau dy ms0k meminag n khwn ngn kta yg ni plg serius drp tnda-tanda yg lain.. :)

blogtilldrop said...

ooo.. anyway nice entry..

NUR SAKINAH said...

thank ye.. :)

babycomel said...

bukan pertama yg ku cari, tetapi terakhir yg ingin ku miliki.. Hi,

NUR SAKINAH said...

wa!!! :)

SaddLone said...

perghh...aku baca entri ni smbil layan lagu kat sini..ohsemm la tuan tanah! hehe

Emma said...

lelaki tu cntai dua org pmpuan, bleh jd x? hu3.. *poligami

NUR SAKINAH said...

SaddLone:hehe :)
Emma:lelaki 2 cinta 2 0rg prmpuan..
ish3 xptt2..
poligami<0uch~
SAY NO T0 POLIGAMI... hehe
tp klu sp yg nk bmdu 2 say yes je la..